Follow WSPC
Top
wine-fasa

Δρόσος Δρόσος

  /  Δρόσος Δρόσος

Δρόσος Δρόσος

Marketing & Communications Director

Στον κόσμο του μάρκετινγκ, ο Δρόσος Δρόσος, γνωστός ως D2, είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα. Η καριέρα του άρχισε σε πολυεθνικές όπως η L’Oréal, η Shell, η Japan Tobacco International, η McCann-Momentum Worldwide και η Coca-Cola, όπου απέκτησε εμπειρία 26 ετών, συνδυάζοντας αναλυτική σκέψη με δημιουργικότητα.

Με πτυχία και MBA από γαλλικά, βρετανικά και γερμανικά πανεπιστήμια, και διδακτορικό από τις ΗΠΑ, η ακαδημαϊκή του κατάρτιση είναι εξίσου διεθνής.

Οι επιτυχίες του περιλαμβάνουν τη δημιουργία της Παγκόσμιας χριστουγεννιάτικης διαφήμισης της Coca-Cola το 2018, το πρώτο κανάλι της Fanta στο YouTube στην Ευρώπη και τα πρώτα branded περίπτερα Camel & Winston στην Ελλάδα. Ανέπτυξε το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο ROI για βιωματικές εμπειρίες μάρκετινγκ και τα πρώτα Pop-Up καταστήματα ρούχων Coke στην Ευρώπη.

Ο D2 είναι επίσης αναγνωρισμένος για τις παρουσιάσεις του, κατατάσσοντάς τον στο κορυφαίο 1% παγκοσμίως. Επιπλέον, είναι μέλος κριτικών επιτροπών και πανεπιστημιακός λέκτορας, ενισχύοντας τη φήμη του ως παγκόσμιος ειδικός στον τομέα του μάρκετινγκ.

Έχοντας μεγαλώσει στη Νότια Γαλλία, ο Δρόσος πάντα απολάμβανε τα γαλλικά και διεθνή κρασιά και οινοπνευματώδη, και πέρασε με επιτυχία το πρώτο επίπεδο Κρασιού στο WSPC.

Η Εκπαίδευση μου:

1994
Πτυχιούχος Οικονομικών και Marketing (B.A. (Hons)) από τα Πανεπιστήμια Νίκαιας (Γαλλία) και Μπρίστολ (Αγγλία)
1998
Μεταπτυχιακό (MBA) σε Διοίκηση Επιχειρήσεων και Marketing με 7 διακρίσεις από 3 πανεπιστήμια (Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία) σε 3 γλώσσες
2002
Διδακτορικό (Ph.D.) στο Marketing από Αμερικάνικο Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης

Η Εμπειρία μου:

1994
Σύμβουλος Επιχειρήσεων στις Mines & West (Λονδίνο) και L'Oreal (Αθήνα)- μάρκετινγκ B2B / B2C, πωλήσεων και διεθνών εξαγωγών
2002
Υπεύθυνος μάρκετινγκ και επικοινωνίας στη Shell (Φυσικό Αέριο)
2005
Υπεύθυνος στρατηγικής και επικοινωνίας στη Japan Tobacco International (Camel, Winston)
2006
Υπεύθυνος Επικοινωνίας, Ψηφιακού και Βιωματικού Marketing, και Δημιουργίας Περιεχομένου στην The Coca-Cola Company για 27 χώρες. Κατά τη διάρκεια αυτών των 12 χρόνων, δημιούργησε το παγκόσμιο τηλεοπτικό διαφημιστικό της Coca-Cola το 2018, λάνσαρε τα Pop-Up stores με branded ρουχισμό και ανέπτυξε το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο ROI για βιωματικές εμπειρίες μάρκετινγκ
2019
Group Account Director στις διαφημιστικές εταιρείες MSPS και McCann Worldgroup
2021
Marketing Director στη iTechScope Recruitment
2024
Marketing & Communications Director στο WSPC
Sorry, no posts matched your criteria.
0
    0
    Το καλάθι σας
    Your cart is emptyReturn to Shop