Δρόσος Δρόσος
Marketing & Communications Director
Στον κόσμο του μάρκετινγκ, ο Δρόσος Δρόσος, γνωστός ως D2, είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα. Η καριέρα του άρχισε σε πολυεθνικές όπως η L’Oréal, η Shell, η Japan Tobacco International, η McCann-Momentum Worldwide και η Coca-Cola, όπου απέκτησε εμπειρία 26 ετών, συνδυάζοντας αναλυτική σκέψη με δημιουργικότητα.
Με πτυχία και MBA από γαλλικά, βρετανικά και γερμανικά πανεπιστήμια, και διδακτορικό από τις ΗΠΑ, η ακαδημαϊκή του κατάρτιση είναι εξίσου διεθνής.
Οι επιτυχίες του περιλαμβάνουν τη δημιουργία της Παγκόσμιας χριστουγεννιάτικης διαφήμισης της Coca-Cola το 2018, το πρώτο κανάλι της Fanta στο YouTube στην Ευρώπη και τα πρώτα branded περίπτερα Camel & Winston στην Ελλάδα. Ανέπτυξε το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο ROI για βιωματικές εμπειρίες μάρκετινγκ και τα πρώτα Pop-Up καταστήματα ρούχων Coke στην Ευρώπη.
Ο D2 είναι επίσης αναγνωρισμένος για τις παρουσιάσεις του, κατατάσσοντάς τον στο κορυφαίο 1% παγκοσμίως. Επιπλέον, είναι μέλος κριτικών επιτροπών και πανεπιστημιακός λέκτορας, ενισχύοντας τη φήμη του ως παγκόσμιος ειδικός στον τομέα του μάρκετινγκ.
Έχοντας μεγαλώσει στη Νότια Γαλλία, ο Δρόσος πάντα απολάμβανε τα γαλλικά και διεθνή κρασιά και οινοπνευματώδη, και πέρασε με επιτυχία το πρώτο επίπεδο Κρασιού στο WSPC.